تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

تبلیغات


    سالانه کمپانی‌های مختلف در رده‌بندی EFF قرار می‌گیرند و مشخص می‌شود کدام کمپانی به حفاظت از اطلاعات شخصی کاربرانش اهمیت بیشتری می‌دهد. اکنون موقع اعلام نتایج رسیده و عملکرد یک سال گذشته کمپانی‌های تکنولوژی‌محور، که با اطلاعات عمومی و بعضا خصوصی انبوهی از کاربران سروکار دارند، باید ارزیابی شود.

    http://rozup.ir/view/319638/EFFs-2015-Who-Has-Your-ey-measures-which-companies-protect-user-data-the-best.jpg.png

    این ارگان مستقل تمام کمپانی‌های معتبر را در پنج مرحله و پنج دسته‌بندی مختلف بررسی می‌کند که از جمله آنها می‌توان به بررسی میزان فروش اطلاعات کاربران به سازمان‌های اطلاعاتی کشورهای مختلف اشاره کرد. این ارزیابی 0 تا 5 ستاره برای کمپانی‌ها به ارمغان می‌آورد که 0 ستاره به‌معنی عدم رعایت حقوق کاربران و حفاظت از اطلاعاتشان و 5 ستاره نیز به‌معنی کمال کاربرمحوری و احترام به حقوق کاربران در زمینه صیانت از داده‌هایشان است.


    سبز روید
    این مطلب تا کنون بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه 11 دي 1348 [ گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها : کاربران ,ستاره ,اطلاعات ,حفاظت ,کمپانی‌های ,حقوق کاربران ,اطلاعات کاربران ,

تبلیغات


    Ads1

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز چهار شنبه 3 خرداد 1396

تبلیغات

ads2

تبلیغات

ads3

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر